21/06/21

Music Liberty - Ίννα Μάλλιαρη - "Μία Εξήγηση" Nέο Single

___________________________________________________

Μια ξεχωριστή λαϊκή φωνή,η Ίννα Μάλλιαρη με μια πετυχημένη πορεία στην Αθηναϊκή διασκέδαση τα τελευταία χρόνια και με ιδιαίτερες συνεργασίες (Θέμης Αδαμαντίδης, Γιάννης Καψάλης,Γιώτα Γρίβα, Σώτης Βολάνης,Έλενα Μπάση,Βάσω Χατζή,Θάνος Καλλίρης,Εφη Θώδη,κ.α , ανανεωμένη και με άκρως ανεβασμένη καλλιτεχνική ατζέντα πιο ώριμη από ποτέ είναι έτοιμη να μας εκπλήξει ευχάριστα για άλλη μια φορά. 

Γεμάτη ενέργεια, με συντελεστές αξιόλογους κυκλοφορεί το νέο της τραγούδι με τίτλο «Ίννα Μάλλιαρη-Μία Εξήγηση» ένα τραγούδι που σίγουρα θα αγκαλιάσει ο κόσμος, αφού έχει δείξει εξαιρετικό ενδιαφέρον για την ίδια τα τελευταία χρόνια.


Μια ερωτική μπαλάντα,μοναξιάς και ταυτόχρονα αναζήτησης όλων εκείνων των στιγμών που ο καθένας έχει χαραγμένες μέσα στο μυαλό του.
Η Ίννα είναι στα καλύτερα της έχοντας εξαιρετική σκηνική παρουσία και καλή διάθεση,είναι μια πολλά υποσχόμενη καλλιτέχνης που σίγουρα το όνομα της και η φωνή της θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια.
Τους στίχους υπογράφει ο Κώστας Κανελλόπουλος και την μουσική ο Χρήστος Ρουπακιάς.

Κυκλοφορεί από την Music Liberty


Ίννα Μάλλιαρη-«Μία Εξήγηση»


Έπαιξαν οι μουσικοί :


Τυμπανα : Θοδωρής Τριανταφυλλοπουλος

Μπάσο : Τάσος Μπλαθρας

Κιθάρες : Νικος Γεωργοπουλος

Πληκτρα : Χρηστος Ρουπακιας

Ενορχήστρωση : Χρηστος Ρουπακιας

Εγγραφές  : ArkStudio και Studio 111 Τάκης Αργυρίου

Mix - Master : ArkStudio by Chris Roupakias

Κυκλοφορεί από την Music Liberty


Στίχοι:

_________

Μέσα στη μοναξιά που με τυλίγει

Μέσα στη θλίψη και τον πόνο που με πνιγεί

Μια εξήγηση από σένα περιμένω

Γιατί με άφησες κι αργοπεθαίνω


Έφυγες δίχως να μου δώσεις μια εξήγηση

Αν φταίω σε κάτι η μήπως είναι παρεξήγηση

Έφυγες δίχως να μου πεις ούτε ένα αντίο

Μ άφησες μόνη μου να ζω και για τους δυο


Μέσα στη φυλακή που ειμαι κλεισμένη

Μέσα στις τόσες αναμνήσεις μου χαμένη

Μια εξήγηση μόνο αυτό ζητάω

Γιατί με άφησες μοναχή και πονάω


Έφυγες δίχως να μου δώσεις μια εξήγηση

Αν φταίω σε κάτι η μήπως είναι παρεξήγηση

Έφυγες δίχως να μου πεις ούτε ένα αντίο

Μ άφησες μόνη μου να ζω και για τους δυο.


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου