19/07/22

παράπονα επισκεπτών-τουριστών για βρώμικα νερά κι ακατάλληλες παραλίες

 

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ  18 ΙΟΥΛΗ 2022


Παράπονα διαμαρτυρίας από αναγνώστη:

"Γειά σας κύριοι. Βρέθηκα στα μέρη σας το Σαββατοκύριακο περαστικός με τη σύζυγό μου για ξεκούραση και είπαμε να μείνουμε και μια μέρα επί πλέον και για ένα μπάνιο στη θάλασσα. Διαβάσαμε κι ακούσαμε στη τηλεόραση από δηλώσεις του δημάρχου σας πως, έχετε καθαρές θάλασσες αφού η πόλη είπαν ότι συγκαταλέγεται στα τουριστικά θέρετρα της επικράτειας.

Αγαπητοί μου για ποια καθαρή θάλασσα μας ομιλείτε; την βλέπετε εδώ;  Γεμάτη αφρούς και βρωμιά  >>> 

 
  • Και για ν' αποφύγω τις ακαθαρσίες της θάλασσας αναγκάστηκα να κολυμπήσω σε βαθιά νερά, αρκετά μακριά απ' τη στεριά που το νερό ήταν πιο καθαρό.  Εγώ όμως είμαι μεγάλος άνθρωπος σε ηλικία κι αν πάθαινα κάτι ποιος θα με βοηθούσε;  Το λέω αυτό διότι είδα την εγκατάσταση του ναυαγοσώστη αδειανή χωρίς τον ναυαγοσώστη, ρωτώντας έμαθα πως δεν υπάρχει πουθενά ναυαγοσώστης στη Ναύπακτο!!
    Κι αφού μετά πολλών βασάνων, έκανα το μπάνιο μου και καθαρίστηκα απ' τις ακαθαρσίες της θάλασσας (ευτυχώς που λειτουργούσε ένα ας το πούμε ντούς), προσπάθησα να εισέλθω  στη παρακείμενη ξύλινη αλλαξιέρα για να βγάλω τα βρεγμένα, αλλά την βρήκα κλειδαμπαρωμένη. Και σκέφτηκα, γιατί άραγε; Ρωτώντας έμαθα πως την κλείδωσε ο δήμος επειδή κάποιοι αφόδευαν εντός!!! Κι έμεινα, κάγκελο...


     Κύριοι, για να μην σας κουράζω άλλο, γιατί τα παράπονά μου για την πόλη σας ΔΕΝ τελειώνουν εδώ, όμως θέλω να σας ερωτήσω:
     
    Αυτή είναι η τουριστική σας πόλη, για την οποία κόβεστε να την επισκεφτούμε, καθό όσον είναι ένα τουριστικό θέρετρο, όπως σεις οι ίδιοι διατείνεστε και μάλιστα δια στόματος δημάρχου ; ; ; 
     
     
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία της επιστολής μου."
     
    Τ.Κ.  (έλλην φορολογούμενος πολίτης)
     
    ΥΓ. τα στοιχεία μου στη διάθεση του ιστολογίου σας. 

4 σχόλια:

  1. όταν βάζεις υπεύθυνο παραλιών απ το δήμο, τον πρώην πρόεδρο της ποδοσφαιρικής οπαδικής θύρας 7, τι περιμένεις ; παραλίες με σκουπίδια και σκατά κόκκινα θα πρέπει να περιμένεις ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις υπεύθυνο λιμενικού δημοτικού ταμείου, έναν αφισοκολλητή του πασόκ, που μοίραζε στις γριούλες μακαρόνια και ρύζι προεκλογικά για να τους κλέψει τη ψήφο και περιμένεις να κολυμπήσεις σε καθαρά νερά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάρτον έναν και χτύπα τον άλλον εκει στο δήμο.... αρχίζοντας απ τον κοτρωνιά φυσικά και φτάνοντας μέχρι αυτο το μέθυσο παιδοβούβαλο που διόρισαν στο παραλιακό μέτωπο σαν τον γιαγκούλα της παραλίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δυστυχώς, μια πόλη υπόδουλη στους κατσαπλιάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή