05/09/22

8.500.000.00€ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ/ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ(ΕΥΛΟΓΙΑ)ΤΟΥ ΟΗΕ (video)

 

Γειά σας  πατριώτες μου like και ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ παντού , αυτοί οι προδότες πρέπει να μπουν φυλακή , αρκετά πλούτισαν από το ΥΣΤΕΡΗΜΑ του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ λαού!

Φτάνει ποια έως εδώ, αγανακτήσαμε μόνο κακό κάνουν στην Ελλάδα μας, μόνο παίρνουν και ποτέ δεν δίνουν.

ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ τα πάντα οτιδήποτε ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

 Πρεπει να παλέψουμε δυναμικά για το ΜΕΛΛΟΝ των ΠΑΙΔΙΩΝ μας να κάνουμε θυσίες,   τους το ΧΡΩΣΤΑΜΕ, σας αγαπάω πολύ καλή ΛΕΥΤΕΡΙΑ να έχουμε !!️🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷  Βασιλική Κασσινά.





ΧΑΡΑ ΤΡΥΦΕΡΗ:ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ/ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ
===============================



ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ:

 ΕΘΝΙΚΗGR7701101310000013100207458


 ALPHA BANK GR5701404370437002101079145


ΧΑΡΑ ΤΡΥΦΕΡΗ : 

"Καλησπερα σας θα χρειαστω λιγο απο το χρονο σας..ξερετε την κατασταση που μου προκαλεσε το σκευασμα που μας εσωσε. 😡Θα χρειαστω οικονομικη υποστηριξη οπως ανεφερα θα υποστω σε χειρουργειο στο κεφαλι  ενα ισως κ δυο, εχω γολγοθα μπροστα μου δυστηχως  θα πρεπει να γινει σε Ιδιωτικη κλινικη. Στο δημοσιο που νοσηλευομαι δεν γινεται αυτο.. Μονο ο ιατρος που βρεθηκε μπορει να το κανει.κ οπως εχω πει δεν θελω  να με λυπηθει κανεις ποτε δεν μου αρεσε..παλευω απο μικρη να επιβιωσω  χωρις βοηθεια. Κ με τιμα αυτο κ  με χαιρομαι.. Δεν περιμενα να βρεθω σε αυτη τη θεση. Η ζωη ειναι αδικη ομως  πολλες φορες. Που θα επρεπε να αναφερομαι αλλου τωρα  κ όχι σε εσας.. Να πληρωσουν αυτο που μου προκαλεσαν.. Θα αφησω τους λογαριασμους μου εδω κ οτι μπορει ο καθε ενας απο εσας..Δεν περιμενα να φτασω εως εδω  σε αυτο το σημειο.. Παντα το εκανα εγω μεσα απο την καρδια μου..Αλλα μου αξιζει να ζησω κ  να ζησω αυτα που μου στερησαν ενα χρονο τωρα.

ΕΘΝΙΚΗGR7701101310000013100207458
 ALPHA BANK GR5701404370437002101079145

Σας ευχαριστώ όλους που μου σταθήκατε από την πρώτη στιγμή.. 

Να σας έχει ο Θεός καλά."


ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ , Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΥΓΙΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ !

1 σχόλιο:



  1. ΧΑΡΑ ΤΡΥΦΕΡΗ:ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ/ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ
    =======================================================

    https://youtu.be/6ZPZlToK6KE

    ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΕΘΝΙΚΗGR7701101310000013100207458
    ALPHA BANK GR5701404370437002101079145
    ΧΑΡΑ ΤΡΥΦΕΡΗ : Καλησπερα σας θα χρειαστω λιγο απο το χρονο σας..ξερετε την κατασταση που μου προκαλεσε το σκευασμα που μας εσωσε. 😡Θα χρειαστω οικονομικη υποστηριξη οπως ανεφερα θα υποστω σε χειρουργειο στο κεφαλι ενα ισως κ δυο, εχω γολγοθα μπροστα μου δυστηχως θα πρεπει να γινει σε Ιδιωτικη κλινικη. Στο δημοσιο που νοσηλευομαι δεν γινεται αυτο.. Μονο ο ιατρος που βρεθηκε μπορει να το κανει.κ οπως εχω πει δεν θελω να με λυπηθει κανεις ποτε δεν μου αρεσε..παλευω απο μικρη να επιβιωσω χωρις βοηθεια. Κ με τιμα αυτο κ με χαιρομαι.. Δεν περιμενα να βρεθω σε αυτη τη θεση. Η ζωη ειναι αδικη ομως πολλες φορες. Που θα επρεπε να αναφερομαι αλλου τωρα κ όχι σε εσας.. Να πληρωσουν αυτο που μου προκαλεσαν.. Θα αφησω τους λογαριασμους μου εδω κ οτι μπορει ο καθε ενας απο εσας..Δεν περιμενα να φτασω εωσ εδω σε αυτο το σημειο.. Παντα το εκανα εγω μεσα απο την καρδια μου..Αλλα μου αξιζει να ζησω κ να ζησω αυτα που μου στερησαν ενα χρονο τωρα.ΕΘΝΙΚΗGR7701101310000013100207458
    ALPHA BANK GR5701404370437002101079145Σας ευχαριστώ ολους που μου σταθηκατε απο την πρωτη στιγμη.. Να σας εχει ο θεος καλα
    ΠΡΟΑΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ , Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΥΓΙΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ !!Ι

    ΑπάντησηΔιαγραφή