24/08/23

ΗΡΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ Ερμηνεία: ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ: Μπουζούκι & Ενορχήστρωση 2023

 



Αγαπητοί φίλοι, συνεχίζω το αφιέρωμα στον Πάνο Γαβαλά με ένα όμορφο ζεϊμπέκικο που είχα ανεβάσει πριν λίγο καιρό σαν ορχηστρικό. Έχει τίτλο "'Ηρθα με παράπονο".

ακούστε και την αυθεντική πρώτη εκτέλεση του 1961:

   • ΗΡΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ (ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ) 

Με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, το ακούμε με τη φωνή του Πάνου Γαβαλά. Όπως σε όλα τ' άλλα βίντεο, κι εδώ έχω παίξει όλα τα όργανα.


ΗΡΘΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
__________________________


ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ: Ερμηνεία
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΒΡΑΜΑΚΗΣ: Μπουζούκι & Ενορχήστρωση 2023
Μουσική: Μηνάς Πορτοκάλης
Στίχοι: Μάκης Μενάγιας

Πρώτη εκτέλεση: Πάνος Γαβαλάς 1961
Μπουζούκι: Γιώργος Ζαμπέτας.
________________________________________

Κατασκευή μπουζουκιού: Αντώνης Θεοδώρου & Ελευθέριος Γιαννούλος (Λάρισα)

PANOS GAVALAS & ANGELO AVRAMAKIS - bouzouki

ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ:
---------------

Ήρθα με παράπονο να σου τραγουδήσω
την καρδιά μου άκουσε που 'χει πληγωθεί
σ' έχασα και δεν μπορώ να σε λησμονήσω
δίχως λόγο κι άδικα μ' έχεις αρνηθεί

Ήρθα στο κατώφλι σου, μ' άφησες απ' έξω
κι έχει το τραγούδι μου, θλιβερό σκοπό
μ' έχεις κάνει θύμα σου τι ήθελα να μπλέξω
νά 'σαι μέσ' στη σκέψη μου και να σ' αγαπώ

Ήθελα να 'ρχόσουνα να σε ιδώ για λίγο
να 'φερνες στον πόνο μου μια παρηγοριά
το ροδοξημέρωμα έφτασε θα φύγω
πέρασα τη νύχτα μου μαύρη και βαριά
Το ροδοξημέρωμα έφτασε θα φύγω
πέρασα τη νύχτα μου μαύρη και βαριά.

_______________________________________

Σας  ευχαριστώ  πολύ!
Βαγγέλης  Αβραμάκης
Α Υ Σ Τ Ρ Α Λ Ι Α.

______________________________________________________________________________

Απολαύστε  το:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου